sumeyraballl Nilerkanc 27 haftalğm ben yaşamıyorm çok şükür cnm ama geceleri şort askılı yatıyorm üşütürsem kasıklarm da ağrı oluyor o yüzden belimi karnımı iyi örtüyorm ondn sonra da yaşamadm kasık ağrısı ayaklarnı da sıcak tut