Merhaba hocalarım, meslekte 2.yılım sözleşmeli öğretmenim ve şu an 19+3 günlük hamileyim. 24.haftamda idari izne ayrılmak istiyorum. Normalde yaşadığım şehir ve görevli olduğum şehir malesef farklı uygun zamanlarda git gel yapıyorum bu yüzden de 2 şehirde takipliyim. Ancak çalıştığım şehirde doktorumun kendi kliniği var, kafama takılan şu 24.haftada rapor aldığımda klinik raporu geçerli olur mu yoksa illa bir hastaneden mi almam gerekiyor? Bilgisi olan varsa ve benimle paylaşırsa çok sevinirim ☺️