ElifPeker06 7+5 şuan ve çok Zor geçiyo kusmuyorum ama mide bulantım sürekli var bu aralar daha şiddetli halde geliyor tansiyonum düşüyor yorgunluk halsizlik cabası ne zamana kadar böyle gidicek 😪sürekli hasta gibi hissediyorum help 🙏 sizde durumlar nasıl
Gulsumelif ElifPeker06 aynı haftalarda hep o zekimdeydim şuan 12 biraz daha iyi inşallah sizinde çabucak geçer