Merhaba kızlar doktorumun önerisiyle 2 doz biontech aşımı oldum bugün ikinci doz aşıyı olurken aşı yapan kadına anne karnındaki bebeğe zararı olur mu diye sordum oda olabilirde olmayabilir de dedi sorumluluk kabul edilmiyor etse ne olur evladıma bişey olmasın yeter doktoruma yazdım herhangi negatif bişey duyulmadı ama uzun vadede ki sonuçları bilemiyoruz maalesef dedi kendimi çok kötü hissediyorum 😔 sizin duyduğunuz güzel bişey var mı acaba