dilak İlk başta yoğun kahverengi oldu bugün kanamam oldu doktor bebek iyi etrafında kanama var dedi aynı durumu yaşayan var mı bebeği sağlıklı olan
Eliifkc dilak Dıştan gelen bi kanamam yoktu ama kese etrafında kanamam vardı 5. haftamda progestan verdi doktorum üç haftaya geçti tamamen
Ozgevrn dilak başlarda benimde oldu yatmak gerekiyor sürekli kanı vücut cekiyor muş demiri dışarı atmazmış sürekli yattıkmı 1 ay yatmıştım geçti progesteron ve kalcadan yapılan bir iğne vermişti doktor yatmak tek çaresi
gamzosgamzos dilak 11+4 deyim benimde kanama alanım var ara ara lekelenmem oluyor ama surekli degil gunde 3 defa progestan fitil olarak haftada 1 igne verdi doktorum ve dinlemiyorum
Eliifkc seseliii çok şükür 🙏 Bende şu an ne zaman bırakıcağımı düşünüyorum beni fena sersemletiyo 10. haftamdayım inşallah bıraktırır doktorum
seseliii Eliifkc bende 10+2 kanama oldukça kullanabilirsin demişti doktor bende değişik oluyorum mecburi olmasa asla kullanmam da işte sağlık olsun inşallah geçer bunlar da🤲 3 gündür miğde yanmam oluyor normal mi yada sizde de oluyor mu?
gldn065807 dilak var canim 5 haftamdan beri 15 haftama giricem ikigun önce yine oldu kanama alani geçmemiş bebiste problem yok şukur
gldn065807 dilak kanamam oluyo canım 8 haftada bir ped dolusu oldu iki gün önce öldü ama azdı iğne verdiler tekrar progestan zaten kullanıyorum yaticaksin başka da bisey yapamıyorlar