Papatyamevsimi-89 bana da magnezyum vermişti bir de ortopediste yönlendirdi, atel verdi ortopedist. Onu takıyorum, geceleri yatmadan önce de magnezyum içiyorum. Benim de uyurken ne tarafa dönğksem o taraftaki elim uyuşuyo bi süre sonra ağrıyo, ağrıdan uyanıyorum. Dün gece bu yğzden hiç uyuyamadım. Anlamıyorum bazı geceler oluyo bazı geceler olmuyor.