Aaanneeyiiim Kızlar merhaba 10 gün önce sezaryan ile doğum yaptım fakat karnım da morluk var doktor iki krem verdi bu durumu yaşayan var mı korkuyorum
Gonul_enes Aaanneeyiiim morlul yok ama benimde elimle dokunuca yahut kiyafetlerim surtunce gobek dekigimin civari ve asagisi asiri aciyor,dikis uok,morluk yok,yara bere yok ama asiri aciyor
Aaanneeyiiim Benim cilt alti yarasi dedi doktor ama yanına benziyo deri altı kanama da diyorlar anlamadım