betulunannesi selins tesekkur ederim. Herkesle beraber insallah. sizin değerlerimiz kaç acaba benim gibi olan yoktur yani benim degerim bile iacla dengeye alinabildiyse herkesin alınabilir. Geçen doktorunu değiştirdin 71 den dustu dorde dedim adamın ağzından çıkan tek kelime o ne öyle dedi sonucu gosterene kadar inanmadi. Ama cevizin etkisi büyük uç ay iki güne bir yaptım tavsiye ederim
Mavi1 selins yükselmiyor canım eğer tsh ay sonu tahlillerin 2,5 altında olursa ilac mg yükseltmiyor. bu arada bende sabahları kahvaltıdan yarım saat öncesinden içiyorum.
Puhukuzusu selins Ben garanti olsun, emilimi bozulmasın diye 1 saat önce içiyorum, bir doktor da bana bir saat önce demişti. Aşırı farketmez herhal. Ben 125 kullanıyorum, yüksek sayılır dozu.
Saremelek GldnTlh0633 benimde 10 çıkmıştı ama hiç o kadr düşmüyor hangi ilacı kaç mg nı içiyosunuz bide ben daha etkili olsun dşye sabah 6 fln içiyorum kahvaltıdan 3 saat önce fln am 3 civarı hep
GldnTlh0633 Saremelek euthyrox 50 mg içiyorum ben canım gebeliğin 4.haftası öğrendim tedaviye o gün başladım o zamandan beri de ayda bir düzenli tahlil yaptırıyorum aşama aşama 1,33e kadar düştü çok şükür.
Saremelek Minedemir sizinki zaten çkkta yüksek sayılmaz bazı doktorlar bu seviyede ilaç vermeyedebilito şanslısınız ☺️
Minedemir Saremelek valla kadın doğumcu ilaç kullanmamı istedi dahiliye doktoruna söyledim oda verdi saolsun 😊 ama korkuyorum düşmemesinden 😞
Saremelek betulunannesi ben gerçekten hala şaşırıyorum gördüğümde 71 baya yüksek ya doktor bende 10 görünce çok şaşırmıştı iyiki sizinkini görmedi hastaneye fln yatırıdı heralde 🤦🏻♀️benim 10 çıkmasına ragmen 3 civarlarında daha fazla inmiyo
Saremelek ymr siz ne yese kilo alamayanlar tuvalete çok rahat çıkan ve çok enerjik olanlardanmısınız 😊
Saremelek ymr çokta zarrarlı değil oturup düşünmeyin bile ilaca devam edin mutlaka etkisini gösterecektir dahiliyeye gidersen eğer çokta önmli olmadıgını söyleyecektir
Puhukuzusu selins kan sonucu olmadan buna karar verilemez, yani Tsh testi yaptıktan sonra dozunu yükseltirler
zgeSoyutemizlerTrkolu ymr benim de düşük canım şu an takipte doktorum ha bire test yapılıyor 3 hafta sonra bi daha test yapılacak olmadı ilaca başlanacak
zgeSoyutemizlerTrkolu ymr 24+2 yim evet risk oluyormuş erken Doğum zeka geriliği gibi Allah korusun ama doktor da başlarsak ilaca 27 hafta gibi başlayalım bebeğin de çoğu Organı gelişmiş olur ,ilacın da yan etkileri olabiliyor dedi .Acaba ikiz gebelikten kaynaklı daha da mı düşük çıkıyor
Nevalrnd Bende başından beri kullanıyorum levotiron kullanıyorum haftanın 4 günü 75 mn 3 günü 50 mn 5.57 den 1.27 ye düştü şimdi 3 haftada bir kontrol