supermommm Merhaba hemşehirilerim hangi hastahaneye gidiyorsunuz acaba şehir hastahanesine yada 15 temmuza giden var mı?
Zeytin20 supermommm özel muayenehane. 15+2 yim. Riskli gebeyim. 2. Çocuğum 33 aylık oğlum var yine mustafa hoca doktorumdu. Bilinen meşhur çok iyi bi hocadır. ☺️
Mmmervee supermommm Normal de Ali Acar’ın kendi kliniğine gidiyorum. Tıpa da o çağırıyor perinatoloji bölümüne sanırım Özel olmuyor gayet memnunum şimdilik bi sıkıntım olmadı