cahillesohbetikestim NurZenkin bizim oğlan aceleci çıktı canım hiç sorma dün sancılarım vardı kafasını rahim ağzına dayamış hastanedeydik bütün gece çok şükür durdurduk sancıları bir hafta boyunca ayağa kalkmak yasak 😔
NurZenkin cahillesohbetikestim ayyy çok geçmiş olsun umarim çabucak geçer bu günler dualarım seninle 😘
cahillesohbetikestim NurZenkin yatıyoruz sürekli oğlan biraz daha dursun diye Allaha şükür sancılarım yok 🤲😊🧿
NurZenkin cahillesohbetikestim çok sevindim bizim kızda fazla baskı yapıyor bu aralar aceleci olacak sanırım 🤗
NurZenkin cahillesohbetikestim ah bir bilsem sanki suyum geldi gelecek öyle hissediyorum ara ara ama şükür gelen giden yok.
cahillesohbetikestim NurZenkin bende korkudan yerimden kıpırdayamıyorum daha 25+3 teyiz biraz daha dur oğlum daha zamanımız var diyorum bir de tekmeliyor sıpa 🙄🧿💙
NurZenkin cahillesohbetikestim anneye karşılık verilmez minik.Bizde 28 haftalik olduk.Suanlik acele etmeyi bıraktık umarım sebin de öyle olur..
cahillesohbetikestim NurZenkin çatlama olmadı canım ama sol tarafımda iki gündür geceleri süt geliyor lekeliyor oradan anlıyorum
cahillesohbetikestim NurZenkin çatlama için göğüs ucu kremi alıcam şimdiden kullanmaya başla dedi ablam birde ayva çekirdeği jeli iyi geliyormuş 🥰