Yagizmoms Kızlar 6 haftalık hamileyim uçağa binmemde bir sıkıntı olur mu aranızda yeni hamileyken yolculuk yapan oldu mu?
busranr06 Yagizmoms riskiniz yoksa bir sorun teşkil etmez diye dusunuyorum hamileliğim boyunca çok uçuş yaptım
Skl78 Yagizmoms o haftalarda doktorum yapabileceğimi söylemişti. Uçuş yaptım çok şükür bişey olmadı .
sarebebeginannesi Yagizmoms riskin yoksa doktor yasaklamiyor ama pekte önermiyolar ilk3 ve son 3 aylarda 🤷♀️ Herseyin allahin elinde tabiki
okuyor Her gebelik farklı bunu doktorunuza danışmanız daha faydali. Mesela bana 1 saatten fazla araba yolculuğu bile yasakti o haftalarda
Sybabyss Ben 5 haftalık hamileliğimde 9 saat gidis 1 hafta sonra 9 saat gelis olucak sekilde araba yolculugu yaptım sorun olmadı. Uçakta hiç olmaz
Kubratrn Yagizmoms doktorunuzdan hamile olduğunuza dair kağıt alın x-ray dan geçmemek için bir sıkıntı olmuyor bende 5. Hafta da yolculuk yaptım
Nur0808 Ben 19 haftalıkken gitmiştim bir sorun olmamıştı ama dönerken acayip mide bulantısı yaşamıştım sizin de varsa mutlaka yanıniza poset alın Yagizmoms