Merhaba kızlar 30+5 haftalık şu an 29.haftadan beri belim ve sırtımda ağrılar başladı mesela yemek yerken belime yastık koymadan rahat edemiyorum iş yaparken sorun yok ne zaman otursam ağrım oluyor, bir de sabah sanki dayak yemiş gibi tutulmuş vaziyette kalkıyorum karnımın aşağısı vajinaya doğru ağrı oluyor 2-3 gündür . Normal mi bu durum sizin nasıl gidiyor peki ağrılarınız var mı?