Ekim anneleri nasılsınız bebişler normal doğum pozisyonuna döndümü biz 37+0 haftalık olduk ama halen yan pozisyonda duruyo bebişimiz sizde durumlar nasıl kızlar 🥰ben biraz stres yaptım sanırım dönmeyecek diye sizlerin fikirlerini almaya ihtiyacım var 😊