Arkadaşlar burada bi kaç yerde görmüştüm gögüs pompası tartışması, ben de o kararsızlık içindeydim çok araştırdım ve lansinoh manuel gögüs pompası aldım bugün e bebekten çekim gücü gayet iyi, biberonu da var ve gerçekten emziği falan çok güzel 😊lansinphun biberonunu ayrı alacaktım gerek kalmadı 160 ml biberon ve gögüs pompasını 120 ye almış oldum😊 e bebekte emzirme gününe özel indirim varmış 120 ye aldım🥰 tabi kullanınca kesin olarak nasıl söyleyebilirim, inşlalah 18 gün sonra kullanacağım 🥰