birceefe ben kaç takım saymadım tam bilmiyorum ama indirimde denk getirdikçe aldım. Çabuk büyüyüp bir kez giyecek dahi olsa gerekli bence. Çünkü yıkamak, kurulamak, ütülemek giyime hazır hale getirmek asıl mesele. Çok az bir şey için makine çalışacak, kurutma makinesi varsa kolaylık olur ama benim yok kış bebeği hemencecik yaz gibi kolay kurumaz ütülemeden giydirmek içime sinmez. Onun için indirimde falan denk getirirseniz daha fazla alabilirsiniz