Hayırlı akşamlar kızlar. 29. Haftamdayım ve az önce küçük defi hacette bulundum ve afedersiniz hani bizler adet olduğumuzda ilk başta lavabodayken peçeteyle avret mahalimizi silerken pembe bi leke görüyoruz ya adet olduğumuzu da hani ordan anlıyoruz. Benimkide öyle oldu acaba aynı durumu yaşayan varmı, doktora gitmeli miyim .