Merhaba 32 haftalık bebeğim bugün hareketleri gayet iyiydi günlük ped takiyordum akıntı vs. İçin kalmamış bugün peçete koydum sanırım biraz aşağı koymuşum üst tarafta iç çamaşırımda bı ıslaklık oldu baktım kahverengi leke rengini tam anlayamadım iç çamaşırım bordo renk çünkü ama üzerinde belirgin diyorum sadece ıslaklık olsa kururdu kalmazdı öyle sizce ne yapmalıyım emin olamadım korkuyorum