Fikriyecilek 40 hafta olmasına son 5 günümüz var hanımlar 😊 ne bi sancı ne bir agri var sabırsızlıkla gelmesini bekliyoruz 👶 var mi benim gibi olan anneler
Dilekcnkn Fikriyecilek 38 haftalığım 😊 Dün gece biraz rahatsızladım gittim açılma yok , bebeğin başı henüz kanala girmemiş 31 haftadan beri baş aşağıda ama , ağrılarım çıktı bakalım bekliyoruz bizde
Zelsonr Fikriyecilek 40+0 dan selamlar canım. Gelmiyor oğluşum. Gün kalmadı artık. Bilmiyorum nasıl olucak. Yarın kontrole gidicem yaa dua edin nolur. Bende de hiçbişi yok. Vajina ağrısı dışında
Meltemingo Fikriyecilek 38+3 ama gece karnımın kasılmasindan ve vajinada agridan baska bisey yok o kdar squat bitki cayi ve hurmaya rağmen hic gelmicekmis gibi 😊😀
Ayceycev Fikriyecilek 39+1 2 gündür biraz adet ağrım oluyor o kadar, inşallah bu hafta sağlıkla alırız kucağımıza 😇
Fikriyecilek Meltemingo ağrılar arada oluyor fakat sonrasında geciyor 2 gündür de bende sırt ağrısı oluyor
Turkan33 Fikriyecilek evet benimde 40 hafta olmasına 5 gün var sizin gibi ne bir sancı ne bisey bende çok sabırsızım bir an önce dogsun istiyorum
Fikriyecilek Turkan33 evet bir an önce hayırlısıyla sağlıkla kavuşmayı istiyorum bende ama birazcık da olsa ilk olduğu için korku var 😑
Sumeyyyyeee 39+0 ne sancı ne başka birşey bu hafta gelsin artık diye dua ediyorum ama bekleticek sanırım kızım beni bende çok sabırsızım ☺️
Kbr-2 Fikriyecilek geçen sene bende böyle bi post açmıştım ve 13 ekimde kızım dünya ya geldi şimdi ise 1 yaşıyacak zaman ne çabuk geçiyor duygulandım valla şimdi ise 20 haftalık hamileyim 🥲
kirpapatyasiii Fikriyecilek 36+3 aslında Ekim sonu doğum ama hep erken doğum riski vqrdi serklajim yeni alındı gelmesini bekliyoruz normalde bugün evi yerleştirdim yatağını falan kurdum baya yoruldum şimdi sancilarim var doktora gitmekle gitmemek arasında kaldım nefesimi kesiyor resmen görüşüm sıkışıyor
Fikriyecilek kirpapatyasiii yorgunluktan da olabilir ağrıların ama serklaj durumun varmis git istersen canım ne olur ne olmaz sancılarını düzenli mi geliyor yoksa sürekli mi agriyor oda var tabi
kirpapatyasiii Fikriyecilek ara ara şiddetli giriyor bel ağrım var sancı girdiğinde ateş topu oluyor sanki dk da tutamıyorum oğlum var onun peşine dönmekten bakalım uzanacağım şimdi dk tutacağım dikiş alındı doktor aldığım akşam da gelebilir biraz daha bekleyede bilir dedi baktım dayanamıyorum gideceğim
Fikriyecilek kirpapatyasiii aynen canım olmazsa gidersin Rabbım sağlıkla kavuşmayı nasip etsin hepimize insaallah