Ikigozumuncicegiii Arkadaşlar tüp bebek transferi tutmazsa ilacı birakmadan normal gününde kendiliğinden mi regl oluyoruz yoksa ilacı bıraktıktan sonra mı ?
Bitterimmm Ikigozumuncicegiii ilacı bıraktıktan sonra kendiliğinden oluyor merak etmeyin, geçmiş olsun
marbling10 Ikigozumuncicegiii zaten post açmışsınız görülmediyse altına yprum yaparak öne çıkmasını sağlayabilirsiniz
Bitterimmm Ikigozumuncicegiii büyük ihtimalle tutmamıştır o yüzden gelmiştir üzülmeyin rabbim nasip eder inşallah