sevdenuur [bilinmeyen] bizde bugun oğrendik cinsiyetimizi 17+0 erkek kesinn 💙 oğlusum olucak rabbim kalbime gore verdi cok sukur
imera_fera123 [bilinmeyen] canım benim de 13 haftamda kız dedi iki gün önce yani. İnşaallah Dönmez çok alıştım kıza
sevdenuur Ozge11 aynen ben hamile kaldigimdada, ondan once bile hep erkek bebegim olucak derdim, ama hamilelikte daha bi kuvvetlendi bu hissim vede oyle de cikti