Merhaba hanımlar 25 haftalık hamileyim gündür idrarda yanma ve şiddetlenen bel ağrısı ile acile başvurdum tahlillerimde enfeksiyon ve protein kaçağı çıktı protein değeri 56 , tansiyonum normaldi nstyede bağladılar sancı yoktu bebeğin kalp atışlarıda iyi dendi ya benim gibi yaşayan varmi yarın dahiliye doktoruna randevum var . Benim gibi yaşayan varsa lütfen yardımcı olsun İnternettw okuduğum şeyler psikolojimi bozdu lütfen yardım