Oglumakavustum 1 haftalık anneyim karnimdaki koyu cizgi ne zaman gider sezeryanliyim karnim sarkti ve burus burus bu durumu yasayip toparlayan varmi
Merve-1109 Oglumakavustum 10 günlük benimde göbek bıngıl bıngıl bi acayip geliyo göbek deliğim baya içeri kaçtı 😂
kadifemsii Oglumakavustum 5. Ayda toparlanmaya başladı benim göbüş ama ne fayda şimdi yine aynısı olacak 😀😀
sacmalamakizim Oglumakavustum Ben 44 gün oldu doğum yapalı o çizgi yavaş incelip kayboluyor bende merak etmeyin zamanla geçer 😊
kadifemsii Oglumakavustum üzülme canım ikinci gebelik diye söyledim 😀😀 doktorum 1 yılda geçer herşey dedi ama yarım yılda geçti 😬😬😬
sacmalamakizim Oglumakavustum 77 kilo ile doğuma girdim 1 hafta önce 62 kiloydum yavaş yavaş gidiyor benim göbek 😂