runigves Benim iki oğlumda çok ağrıdı ama bu sefer hiç ağrımadı eve geldim ağrı kesici içtim , hareketsiz bırakmadım kolumu üstüne bile yattım yani hemşire sağolsun dedi hareketsiz bırakma ve parol iç burada da bir bayan dedi hareketsiz kalınca daha da ağrıyor iki aşıda da hiç ağrı çekmedim minicik bir sızı sadece ama diğerlerinde çok ağrımıştı gerçekten