Bayza Merhaba hanımlar 39+5 deyim dün geceden beri adet sancısı gibi sancım var ara ara geliyo halen de devam ediyo normal mi sizce ne yapmalıyım ?
Asrinbaby Bayza ne sıklıkla geliyor cnm sancıların ? Inşallah yalancı sanci değil-dir. Benim sancim var ama acilmam yok kafayı yicem geceleri uyuyamiyorum cumaya kadar vaktim var .