MiniMiniKus ben de pembesini kullanıyorum. Benim takıntım var illa doktorun dediği ilaç dediği ambalajında olacak. Eczacılar yazılan ilacın aynısı yoksa onunla eş değer olan ilacı veriyo ben de eş değer olan ilacı degil aynı ilacı istetiyorum. Ama bi farklılık yok ilaçlar arasında