balbocegim27 BusrAras- 35+5 im ilk 3 ay giderim diye düşündüm ama sonra da devam ettim bi kaç doktor da olumsuzluk yaşadım yaşamadım diyemem ama randevumu genelde fatma salihe necati hancerliogullarina alıyorum ikisinden de memnunum
Serappp06 BusrAras- canım bende randevu aldım henüz yeni gidicem umarım ikimiz de memnun kalırız, şuanlık bi bilgim yok
Muruvet BusrAras- bende ankaraya yeni taşındığım için pek bilgim yok evim eryamanda en yakın hastane sincanda var ona da kötü dediler biraz bana uzak ama şehir hastanesinden randevu aldım haftaya yüksel hanımı bulabildim ona gidicem iyidir umarım
balbocegim27 Serappp06 malesef yok yüksel onaran da iyi diye duydum eğer bulabilirseniz onu da tercih edebilirsiniz fatma hanim ve necati beye randevu bulmak biraz zor oluyor da
Serappp06 balbocegim27 bilgileriniz için teşekkür ederim bu sefer almış bulundum ama birdahakine dediğiniz doktordan almaya çalışırım tekrardan teşekkürler Rabbim anlayışlı insanlarla karşılaştırsın bizleri
balbocegim27 BusrAras- ben ordaki ultrason tarihimi kaçırdım özelde yaptırdım ama fazla uzun sürmüyormuş 20 dk falan sürüyormuş renkli görüntü vermiyorlar mis
ElifPeker06 Ben Necati beye gidiyorum arkadaşımda orda doğum yapti takibi yapanda Necatibeydi çok memnun kaldım dedi benimde ilk muayenemdi iyi biri tavsiye ederim
Isimsiz66 Fatma hoca ve necati hoca iyi diyolar hastane genel anlamda cok cok iyi ben perinatoloji takipliyim dilek sahine gidiyorum