Bayza Merhaba hanımlar 39+5 deyim dün geceden beri adet sancısı gibi sancım var ara ara geliyo halen de devam ediyo normal mi sizce ne yapmalıyım ?
Mervezcanen Bayza Duşunu al yemeğini ye evin içinde bol bol yürü olabildiğince evde geçir sancılarını Allah yardımcın olsun🙏🏻
Selmapiskin Bayza dün gece aynı şekilde bende de vardı Şuan yeni uyandım kuş gibiyim hiç bişey kalmamışşşş😒 ama çok değişik bi ağrıydı ara ara girip çıkıyor du belden bizde 39+5iz
burcuali38 Bayza doğum sancındır bence canım benimkide böyle başlamıştı diğer gün doğurdum 😇 hayırlısıyla kucağına alırsın inşallah 🙏
Bayza burcuali38 inşallah teşekkür ederim halen devam ediyo 10 dakka da bi geliyo anlamadım geliyomu acaba
Bayza Selmapiskin valla halen devam ediyor dakka tuttum 10 dakka da bi geliyo 30-40 saniye sürüyo ne yapsam bilemedim
Selmapiskin Bayza evet sizde bana göre daha sık demekki şuan iyiiym mesela ama tuvaletim var gibi bi his var büyük abdestim yani. Gidiyorum yok.
Melikefurkan Bayza Allah kurtarsın senin doğum başlamış 😄 duş al yürüyüş yap acilman artsın 5 dk ya bir düşünce hastaneye git doktorunuda ara durumunu belirt istersen