Zeynod Kyatugce ya bugün yine beta verdim pazartesi 432 çıkan betam bugün 624 olmuş sizdedw böyle mi oldu
berjerdekikaolikalev Zeynod çok üzgünüm ama dış gebelik olabilir bir tanıdığımında böyle oldu dış gebelik olduğunu öğrenmişti.
Kyatugce Zeynod benımde ilk 320ydı sonra 185 oldu ıkı gün sonra tekrar 320 oldu 600lere çıkmadı benım zaten kımyasaldı hergun kanama oluyordu az az 1 ay bıttı daha yenı bugünlerde sıfırlandı betam
Selin111 Kızlar adetim 5 gün gecikti 2 gün önce idrarda test yaptım ikinci çizgi çok silikti bugün beta hgc yapıldı 14 çıktı yarın tekrar yapılacak sizce yeniyse normal mi yükselir mi ne kadarlıktır korkuyorum düşük çıktığı için