swetty_18 yok yok canim endise etme…
Ben 27. Haftalarimda hissederim sniyordum, ama herkesden erken hissettim…belki kaslarin cok sıkı oldugu icin hissetldemiyorusun, belki de hissettiyordunda, gaz hareketi saniyorsun🤗
Endise etme, daha erken zaaten…
Ve hissetmeye basladiginda da, duzensiz oluyor ilk zamanlar….
Bi gun hissedip 3 gun hissetmemen de normal…
Kuzum akisina birak cok takinti yapma🤗