Srpprn 7+3 haftalık hamileyim, sabah uyandığımdan beri karın ağrım var, yattığımda geçer gibi oluyor ama ayağa kalkınca yeniden başlıyor. Şehir hastanesi yada devlet hastanesine acilden gitsem bakarlar mı, normal bir durum mu bilmiyorum.
Yagmur00 Srpprn sabahtan gitseydin canım ne demek bakarlar mı test falan yaparlar serum falan we ırı gitmediğin hata
Srpprn Yagmur00 dün acile gittim. Herhangi bir sıkıntı yok gaz sancısı olabilir dedi. Ama 7+0 da kendi doktoruma gittiğimde tek gebelik olduğunu söylemişti, ancak dün Alttan muayenede doktor çift kalp atışı gördüğünü ikiz gebelik olabileceğini ama emin de olamadığını söyledi. Böyle birşey yaşayan var mı? 7. haftadan sonra ikinci görünebilir mi?