cgdmkstl Merhaba anneler 39. Haftamdayım doğum belirtileri nelerdir söyler misiniz bugün çok hareketli ve beyaz renkte bir akıntım var bunlar da belirtisi mi ?
aliefeatahan Sanırım herkes aynı olmuyor ama ben adet sancısı gibi belden kasıklara gelen bir ağrı yasamıstım ilk doğumumda. Akabinde de nişanım geldi zaten. Bazılarının suyu geliyor. Benim gelmedi mesela hastanede müdahale etmek zorunda kaldılar.