ZZeynepP1903 24+6 da benimde 28 mm ydi. Progestan fitil kullandim doguma kadar , cok stres oldum erken olur diye surekli diken üstündeydim , ama o sınır sabit kaldı 32. Haftaya kadar daha sonra 24 e kadar dustu 35. Haftada 19 a kadar düşmüştü, 37+6 da dogum yaptim, bebegim 3400 gr dogdu , gayet saglikli , hic stres olma doktorun önerilerini dikkate al , fitil zaten ise yarıyor, Allahin izniyle sağlıcakla kucagina alirsin bebegini …