2 Ekim yani dün yumurtlama günümdü. 30 Eylül ve 1 Ekimde korunmasız ilişki yaşadık. Normalde yumurtlama günlerimi hissetmem. Bu ay çok sancılı ve akıntılı geçti. Ve dünden beri sol kasığım, bacağım ağrıyor. Ağrı olması normal mi sizce ? Bebekte istiyorum 🤲🏼