Kızlar meraba 5 gün acilden giriş yaparak bugün git yarın gel sancın düzelince gel nişan geldi su geldi derken sonunda doğurdum
sancıyla gecirdigim günlerden sonra cumartesi gecesi cok sancili gecmisti pazar sabahi 8 de acilden giris yaptim 1 cm acikligim vardi nstde sancilar yuksek ve duzenli cikiyodu ilk kez bu kadar duzenliydi iki saat sonra tekrar nst dedi doktor tuvalete gittigimde kanamam geldi tekrar muayene oldum 2-3 cm aciklik dedi nstden sancilarim tekrar duzenli cikti ve dogumhaneye alindim 11 gibi acilmam cok güzel gidiyordu surekli ebeler acilmayi kontrol etti esneme hareketleri ve dus aldim cok rahatlatti iyi gidiyordum 4-5-6 derken 7 cm oldu acilmam sonra suyumu patlattilar bi yarim saat sonra muayene oldugumda acilmam 4 cme dustu bebek yukari cekildi suni sanci baslandi 4.15 den 4.45 e kadar Sonra sancim yuksek olunca suni sancida durduruldu tekrar dusa girdim ciktim 1 saat kadar daha gecmisti acilmam 8 cm e ulasti bebegin kafasi kanala yerlesmedi karnima bastirdilar ıkındım olmadı sonra doktorum gelip acil sezeryana almamiz lazım süre bitti dedi cektigim butun sanci yanima kaldi sancidan neden diye soramadim bile ameliyattan once yedigim kavunla spinal sezeryan oldum Belden vurulan igneden sonra hic bisey hissetmiycegimi soyledi doktorum o an panikle tepe isiginin yansimasindan karnimi kestigini gordum ve bilincim gitti bayildim sezeryanin sadece ilk iki gunu kotu geciyor ben suan 1 haftalik anneyim cok memnunum ameliyat sonrasinda karnima sicak su koydular hissetmiyodum 4 saat sonra cekildi normal dogum sancisini cekmesem kesinlikle sezeryan olurdum simdi her isimi kendim yapabiliyorum kendinizi kotu dogum hikayeleriyle etkilemeyin ben cok etkilendim belki o yuzden 8 cm acikla birden sezeryana alindim En cok zoruma giden bu oldu cektigim sancilar cok sukur bebekte bende iyiyiz