Merhaba kızlar 32 +2 günlük hamileyim bel ve sırt ağrısından gece yüz üstü hariç asla yatamiyorum bu haftalarda sizce bebege bir zarari var mi bir yandan endişe ediyorum bir yandanda gece istemsiz yüz üstü yatmış oluyorum yoksa ayakta uyumam gerekecek artik normal uzanmak oturmak haram oldu ağrılardan