Ebbruc Merveliku bizde 8+2yiz bugün 👶🏻.. Bazı günler iyi bazı günler kötü. Mide bulantısı, iştahsızlık bazen zorlayabiliyor 🥺 sizin nasıl geçiyor
Ozlembahoz47 🖐️ 8 haftalık oldum şimdilik çok şükür iyi gidiyor hatta hamile olduğumu bile unutuyorum arada senin nasıl gidiyor
minikayak2-6 Bizde 8+5 bulantım falan hiç olmadı en başından beri hamile olduğumu unutuyorum bazen çok uyku hali oluyor gün içinde bazen çok enerjik ilk zamanlar olan Kasık ağrısı azaldı artık olmuyor