merhaba kizlar devlet hastanesinde muayene oldum ve 3lu test yaptirdm agustosta az once sgk dan msj geldi hastanede yaptirdiginiz islemler icin 133 tl sgk tarafindan karsilanmistir diye bsy anlamadim ben emekli sandiğina bağliyim hadi onu gectim devlet hastanesine gittigimde hic boyle bir seyle karsilasmadim.karsilasan varmi bu durumla