Mrvesn merhaba benm bebiş makat gelişliydi sanırım ondan zor çıkarttılar bide spinal oldum bilsem olmazdım ☹️ Her şeyi hissettim sadece acı yoktu bazı anlarda acıda hissettim... Doğumdan bikaç gün önce herhangi bi doktordan randevu aldım muayene oldum sonrasında anestezi için sabahın köründe gittim testler yapıldı anesteziden onay aldıktan sonra bi doktor var oraya gidiyorsunuz zaten yönlendiriyorlar ordan gün alıyorsunuz sabah acilden giriş yapıp yatışınız yapılıyor canmm merak ettiğin başka bişe varsa alablrm soruları