Merve_elmaci Merhaba 13 haftalık hamileyim, vücudumda sağ göğsüm ve karnımda 2 tane yuvarlak leke tarzı birşeyin oluştuğunu gördüm. Sebebi nedir acaba, var mı bu durumu yaşayan??