Benim de 37 haftam iki gün önce evde sıradan otururken iç çamaşırımda ve pijamamda ıslaklık hissettim ve tahminen evet bir çay barfajı kadardı duş alıp acile gittim baktılar ama artık bu haftalarda çocuğun tekmeleri dolayısıyla sıvı akması normal olabilceği söylendi idrar bile olabiliyormuş stres veya telaş etme ama içinin rahat etmesi için gitmeni tavsiye ederim