Biryolcu Ben de dr brown’s aldım. 0+ m Geniş ağızlı biberon başlığı var. Ama dar ağızlı biberon başlığı da satılıyor sanırım. Acaba ikisi arasında hangisi kullanılmalı, farkı tam olarak nedir bilen biri çıkar belkii