Mervezcanen Evet Canlar bende kızıma kavuşmuş olmanın rahatlığını yaşıyorum ve hep bu anı bekleriz ya işte bende sizinle paylaşmak istedim❤️41+2de gece 03.00de sancıyla uyandım dakika tuttuğumda 5 dk da 1geliyordu şaşırdım tabi herkesin yavaş yavaş ilerler demesinden ötürü😂sabahın ilk ışıklarına kadar dört döndüm ama normalde adet sancılarımı çok şiddetli yaşadığım için midir bilmiyorum ama sancıları rahat karşıladım adet sancısının 1tık üstüydü benim için.Kahvaltımı yaptım kahvemi içtim tabi bunları yürüyerek yaptım çünkü yatağa uzandığımda sancılarım daha şiddetli gibi geliyordu.Derken öğlen 13.30 da suyum geldi o anda farkettim sanki doğurduğumu☺️Vakit kaybetmeden hastaneye ulaştık ve muayene ettiklerinde 4cm açılmam olduğunu söylediler nst bağlandı herşey yolundaydı ve ben epidural istedim ama 3saat sonra verdiler epidurali saat 17.00dı ve yarım saat sonra ablama dedim ki bende bi ıkınma isteği var bişeyler geliyor muayene ettiler ve “baby Body”dedi hemşire bebek gelmişti bir anda 10kadın odamda bu arada Amerikadayız ve burada ameliyathaneye falan gitmiyorsun kaldığın odada Doğum yapıyorsun neyse başladık eşim bi yanımda Ablam hep birlikte ıkınıyoruz ancak bir anda bebeğimin kalp atışları düşmeye başladı 150 lerden 40lara kadar düştü hemen oksijen tüpü bağladılar bana be pipet gibi birşeyle de bebeğime oksijen gönderdiler 45dk boyunca bekledik ıkınma isteğim var ve izin vermiyorlar korkunç bir 45dk.O arada bebeğimin kalp atışlarında düz çizgiyi bile gördük biraz normale döndüğünde 3kere ıkınmama izin verdiler bebeğimin saçları görünmüştü ancak tekrar kalp atışları düşüyordu ve forseps kullanma kararı aldılar ve kavuştuk çok şükür bebeğim sağlıklı 2497gr doğdu 41haftaya göre çok düşük kilo almaya çalışıyoruz.Beni sorarsanız 1saat Doğumun sürdü ki 45dk bekletildim 1.30saat dikiş sürdü kaç tane bilmiyorum ama paramparça olduğumu söyleyebilirim ama bebeğimin sağlıklı olması dışında düşündüğüm birşey yok.Darısı bekleyenlerin başına size tavsiyem ise Yürüyün toplamda Doğum dahil 17saatte kurtuldum ama bana göre çok rahat bir doğum geçirdim.Hepinize Allahım kolaylık sağlasın🙏🏻