Kızlar mycey in doğum sonrası toparlama korsesiini kullanan varmı aranızda ? Ben bugün 65 kiloyum L aldım biraz baktım ama bayağ dar yani çok sıkı rahat olabileceğimi pek sanmıyorum içinde , sezaryen olucam bide , acaba XL ile mi değiştirsem bilemedim ?? Kullanan varsa siz n’aptınız ?