Arya-53 ben de ilk defa oldum hiç korkma öncelikle hangi hastane yani özel mi devlet mi. Kesinlikle ayrım yapmak amaçlı demiyorum ama özelde tabi ilgi alaka tavır daha farklı.
ben son ana kadar narkoz ne zaman verildi bilmiyorum bile. Sanıyorum filmlerdeki gibi üçe kadar say diyecekler hiç öyle olmadı🤭 ameliyat için çocuk dr bekliyoruz vs derken meğer narkozu salmışlar 😁 gozumu actigimda karnim inmis bebis cikmisti yani yattim kalktim hop bebek geldi 🥲 hic korkmayin yok oram agridi buram sizladi kotu hikayeleri dinlemeyin herkesin durumu kendine ozel cok rahat bir sekilde biter insallah