https://www.hizliresim.com/rh33kdh
Kızlar bunu dün çektirmiştim 38in içindeyim o an bir iki kere toplandı bebeğim doktorum da sonuçlar güzel dedi ama şuan bebeğim çok toplanıyor belim kasıklarımda ağrı var ara ara bacaklarıma uyusukluk iniyor biraz, nstye de güzel diyor doktorum sanki ben hayalim de bunları yaşıyormuşum gibi geliyor 😅 anlayanlar bakabilir mi sonuçlarda ağrı yok sanırım