DenizD Kızlarr selam Uykunun hepimiz için zor oldugu şu günlerde azıcık sohbet edelim bilgilenelim bilgilendirelim istedim. zaman geçmek bilmiyor 37 haftalıgım sizlerde durum ne
CaglaKuzu DenizD merhaba , bende 38 haftalığım bugün sabah 8 de yatışım yapılacak sezeryan olacağım , uyuyamadım heyecandan , bekliyorum İnan’ın geçmez dediğiniz zaman bi bakıyorsunuz ki bitmiş 🤗
Minikmucizemmm DenizD Bizde 38 haftalığız bugün kontrol var ama sancımda var uyuyamıyorum inşallah artık nstde çıkar bişeyler 😔
Sevimrabia DenizD kızlar instegramda çok güzel hamişler grubumuz var çok güzel sohbet edıyoruz gelmek istersenız beklerız 🤗🤗🤗🤗
DenizD CaglaKuzu ayyy ne güzel artık kavuşuyorsunuz :) valla bazen normal dogum istediğim halde sabırsızlıktan sezaryan olmak istiyorum
Yogurtlupilav Benim en saçma sebepten uyku girmiyor gözüme, toplantım var çok önemli bugün. 3 gündür çılgınlar gibi hazırlanıyoruz. Eve geç geliyorum, yastığa başımı koyduğumda da yapmam gerekenleri görüyorum, yaptıklarımda hata buluyorum fln. Bütün gece aklım o rakamlarda.. ne uyku kaldı ne huzur ya 🤦🏻♀️
Helinasel 38+5 günlük hamileyim gram uyku girmiyor gözüme 5 dk daliyorsamda sanciyla uyanıyorum sancidan kivraniyorum ama bir türlu doğmadı benim kız açılmayı nasıl hizlandiricam bilmiyorum sıcak duşta aldim hacdan gelen hurmayida yedin squat ta yaptım üstünde doğum için evimin altına üstüne getirdim bütün temizliğini ben yaptım ki acilmam olsun diye bebek kafası aşağıda ama acilmam henüz 1 cm sancilarim kasilmam çok ama nstde düzenli sancı çıkmıyor