AysezulalGvn çok geçmiş olsun bende aynı belirtileri yaşadım ve pozitifim. 11.günüm 37 haftalığım. Az kaldı çok şükür hafif geçiyor. Bir an önce test verin ve pozitifse doktorunuzu bilgilendirin. Hastane kabul ediyorsa muayenelere gidebiliyorsunuz. Ben gidemedim maalesef. Kötü olursan devlete covid servisine gidersin biz kabul edemiyoruz dedi doktorum çok şükür ateş, bebek hareketlerinde azalma vs. olmadığı için gitmedim karantinamın bitmesini bekledim. Bol bol meyve yiyin, ıhlamur için. Tat ve koku geri geldi sayılır benim tuzlu su ile gargara yapın ve burnunuza de tuzlu su çekerek temizleyin işe yarıyor gerçekten.