Nefes34 https://imgyukle.com/i/7AvMS Okadar özenli bir şekilde katlayıp utuleyip tertemiz göndermişler helal olsun vallahi biz çok beğendik babamızın özel isteği üzerine doğuştan bjkliyiz 😁 Sizlerde hastane çıkışlarınizi atabilirsiniz🤗
Pinar17 Nefes34 bende bu sayfadan aldim gerçekten çok güzel. Ama ben ters yıkamama rağmen bir de tek bu ürünleri koydum hafif yazısı silindi. Green cleanle 30 derecede yıkadım ben. Ama galiba deviri yüksekti onu hatırlamıyorum
Nefes34 Kuzeymom valla kuzum bundan 20 gün önce 180 tlydi şimdi 210 TL’ye yaptırdım bebeqon sayfasından 11 li hastane çıkışı olarak geçiyor işte malı çok güzel tavsiye ederim
Bebegimi_beklerken563421 Dalin ve üni babyle yıkamak gerekiyormuş ama bende buraya yaptırmıştım baby me ile yıkadım ve yazıların rengi az da olsa soldu aklınızda bulunsun
Nefes34 Bebegimi_beklerken563421 Ters çevirdi nizmi yıkarken Ve sıvı deterjan gerekiyormuş sanırım granül le yikasam olmazmi
Bebegimi_beklerken563421 Nefes34 evet ters çevirip yıkadım 30 derece de hassas programda ona rağmen yazısı az da olsa silindi sayfaya yazdığımda da sabun içerikli şeyle yikadiginiz için yazısı silindi dediler Dalin ve uni babyle yıkamak gerekiuor ne alaka ise
Nefes34 Pinar17 hm ben ters çevirip sıkma yapmadan 20° yıkamayi dusundum zaten talimatını yolamislar nasıl yıkanması gerektiğini felan ama bakalım belki elde yikarim
Pinar17 Nefes34 evet ben yanlış yıkadım galiba 🤭 inşallah sizin ki solmaz solarsa azıcık soluyor zaten 😀😀