Merhaba anneler, sezaryenden sonra 10. Günde doktor muayenesi vardı dikiş ve rahim kontrolü yapıldı. Kendi doktorum izindeydi başka doktor baktı o yüzden tekrar gidecek miyim vs bilgi vermedi. Bu kontrolden sonra tekrar bi kontrol var mı? 40 ında vs . Sezaryen olan arkadaşlardan cevap bekliyorum 🥲