Birtanemm Maviiiiiii bebeğin kilo alması için marka farkediyomu acaba??? Torku’nun sadece fındıklı ve keçiboynuzu özlü sütlerini içtim hamile değilken
teletabi Birtanemm bence mantıklı cici bebe koyuyorum bazen ben içine o şekilde tüketiyorum içine yarım muz blendır bızttt süper bir ara öğün yanına birde ceviz 🙈😅
PrensesFiona Birtanemm şokun ve bimin süt ürünlerini beğeniyorum canım bim uzak olduğu için biz şoka alıştık sütü kaşarı peynirleri tereyağı hep miss marka alırım. Yoğurdu kendim mayalıyorum.
teletabi Birtanemm yok kuzum az değil yeterli 3 tane. Kaşar peynir de ye oda baya kilo aldırıyor bebişe
ggkca Birtanemm peynir de Sütaş, yoğurdu her zaman kendim mayaları tereyağını da köyde yaptırırız, sütte de benim için marka çok fark etmiyor hangisi denk gelirse onu alıyorum sadece yarım yağlı olsun yeter, tam yağlı midemi bulandırıyor
Zehraspl Birtanemm ben sok marketten aliyorum mis markasi karton kutudaki deilde obur sisedekini kullaniyorum